Liberian-Village

A social network forum where we discuss various issues as they relate to our Liberian society, culture, arts and entertainment.
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 THE OFFICAL GOODBYE THREAD

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Thu May 29, 2008 2:41 am

bellah wrote:
Where are u going????

home...all the people that live in Liberia can leave the Village by 1:30pm est
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri May 30, 2008 2:15 am

i'm off now. till tomorrow people
Back to top Go down
View user profile
HB***

avatar

Male
Number of posts : 262
My Mood :
Points : 1
Registration date : 2008-04-02

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri May 30, 2008 2:18 am

Geyla Queen wrote:
bellah wrote:
Where are u going????

home...all the people that live in Liberia can leave the Village by 1:30pm est

th_mrgreen th_mrgreen th_mrgreen ....Day Break Monrovia....That should be the Eraly Show from Monrovia on the viillage...Monrovia villagers should fill us in with the latest when they log on...call it"Day Break Monrovia"....
Back to top Go down
View user profile
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri May 30, 2008 3:29 am

: suitcase I ready to go home na.....1 more min till 2:30
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri May 30, 2008 3:30 am

FREE AT LAST!!!...FREE AT LAST!!! I'M OUT OF HERE!!!th_woohoo

_________________
The More I Know....The More I Know I Need To Know"
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
candygirl
Admin
avatar

Female
Number of posts : 5916
Location : Monrovia, Liberia
Say Whatever : Laughter is the best medicine
My Mood :
Points : 2260
Registration date : 2008-03-31

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 1:50 am

well, i am stealing few minutes.. i see your monday o!!!

_________________
For how can love attain true appreciation
if it has never weathered tribulation?

~MHK
Back to top Go down
View user profile
Africanjuice

avatar

Male
Number of posts : 79
Location : GA, Duluth
Say Whatever : Negative thinking, don't you waste your thoughts.
My Mood :
Points : 0
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 1:51 am

wow you guys get off work at 1pm in LIB! ? wow (jk)
Back to top Go down
View user profile
candygirl
Admin
avatar

Female
Number of posts : 5916
Location : Monrovia, Liberia
Say Whatever : Laughter is the best medicine
My Mood :
Points : 2260
Registration date : 2008-03-31

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 1:52 am

hahaha...

_________________
For how can love attain true appreciation
if it has never weathered tribulation?

~MHK
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 1:55 am

oh CG,, see ya.. you're going and i'm just coming
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 2:19 am

Africanjuice wrote:
wow you guys get off work at 1pm in LIB! ? wow (jk)

No African juice.. its 1pm american time.. its 5pm in Liberia.. smile_approve
Back to top Go down
View user profile
RossWorld

avatar

Male
Number of posts : 644
Location : Jersey City, NJ
Say Whatever : "An Ass, having put on the Lion's skin, roamed about in the Forest, and amused himself"
My Mood :
Points : 65
Registration date : 2008-04-26

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 2:56 am

ur bye bye ohhh.....every body going back to the home town on the went end, .....we return Monday to our one Village.....Flo, please bring some red peanuts for me when you coming............one eat palm butter Tuesday
Back to top Go down
View user profile http://rossworld.hi5.com
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 3:02 am

th_goodbye I'm out of here too...THANK GOD!!! th_weekend1

_________________
The More I Know....The More I Know I Need To Know"
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 4:53 am

RossWorld wrote:
ur bye bye ohhh.....every body going back to the home town on the went end, .....we return Monday to our one Village.....Flo, please bring some red peanuts for me when you coming............one eat palm butter Tuesday

red peanuts?? inah come across that one here yet oh.. you know how to cook palm butter..? because i never heard about red peanuts use for palm butter.
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sat May 31, 2008 4:54 am

till tomorrow folks.. th_hi
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Sun Jun 01, 2008 4:40 am

since i've been here all day people, i see ur yah.. takee care for another day...
Back to top Go down
View user profile
mahyou

avatar

Female
Number of posts : 89
My Mood :
Points : 0
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 2:44 am

Bye guys...duty calls
Back to top Go down
View user profile
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 2:47 am

mahyou wrote:
Bye guys...duty calls

th_hi I'm working late today...I need some overtime money...so I got 5
hous and 10min vs 50min : smile_sad
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 3:28 am

i myself gotta go sleep now.. see yah tomorrow ok..
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 3:35 am

th_hi
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 3:37 am

th_goodbye th_hi till tomorrow
Back to top Go down
View user profile
Geyla Queen
Admin
avatar

Female
Number of posts : 6443
Age : 39
Location : Atlanta, GA
Say Whatever : I'm still holding on.
My Mood :
Points : 4301
Registration date : 2008-03-28

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 3:42 am

LadyFlo wrote:
th_goodbye th_hi till tomorrow

th_hi
Back to top Go down
View user profile http://www.liberian-village.com/
Africanjuice

avatar

Male
Number of posts : 79
Location : GA, Duluth
Say Whatever : Negative thinking, don't you waste your thoughts.
My Mood :
Points : 0
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Tue Jun 03, 2008 3:58 am

lol what is with that pic of your QG... lol ... i'm off!
Back to top Go down
View user profile
Africanjuice

avatar

Male
Number of posts : 79
Location : GA, Duluth
Say Whatever : Negative thinking, don't you waste your thoughts.
My Mood :
Points : 0
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Thu Jun 05, 2008 3:53 am

4 more mins.....
Back to top Go down
View user profile
candygirl
Admin
avatar

Female
Number of posts : 5916
Location : Monrovia, Liberia
Say Whatever : Laughter is the best medicine
My Mood :
Points : 2260
Registration date : 2008-03-31

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri Jun 06, 2008 1:58 am

your bye bye th_hi

_________________
For how can love attain true appreciation
if it has never weathered tribulation?

~MHK
Back to top Go down
View user profile
LadyFlo

avatar

Female
Number of posts : 2224
Location : Decatur, GA
Say Whatever : Luv me as I am cuz u can't be me and I can't and don't wanna be u!
My Mood :
Points : 213
Registration date : 2008-04-22

PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   Fri Jun 06, 2008 2:00 am

ok girl.. see ya
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: THE OFFICAL GOODBYE THREAD   

Back to top Go down
 
THE OFFICAL GOODBYE THREAD
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Avengers offical review thread (spoilers ahead)
» The Flat/Satin Black Thread
» A Miyu Thread
» Green lantern Merch thread
» The Little House on the Prairie Comedy Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Liberian-Village :: Main Room: The Village-
Jump to: